2012. október 16.

Álomfogók a fülemben


A tollakkal, mint a befőttes üvegekkel, girlandokkal, függőkkel, természetes anyagokkal és a többi mániámmal együtt nagyon bensőséges viszonyt ápolok. Szeretem őket, és alig bírom visszafogni magam, hogy ne legyen tele ez a blog is mindenféle tollas dologgal - de most már muszáj megörökítenem itt is: hadd mutassam be a mostani kedvenc kiegészítőmet. Álomfogós fülbevaló! :) Ha tehetem,folyton ezt hordom, és most, hogy rövidebb és kékebb a hajam, mint eddig volt, főleg jó. :) Saját készítésű, kicsit szöszmötölős, óriási és imádom.
Nem terveztem mellé különösebb leírást, hogy hogy készül, tekintve, hogy nem tudom, mennyire szeretnétek tudni, de azoknak, akiket érdekel, annyit elárulok, hogy bár kicsit hosszadalmas az elkészítése, nem a nehézsége, inkább az aprólékossága miatt. Csak drót, fonal, madzag, szerelőpálca-és karika, fogó, tollak és fülbevaló-kapocs kell hozzá.
A drótból készült kört madzaggal körbetekertem, közben felfűztem négy szerelőkarikát a körre. A szerelőpálcából spirált csináltam fogóval, majd a tollak végét beleillesztve összenyomtam. A legmacerásabb része az álomfogó belsejének megvarrása, amit ebből a mintából ti is meg tudtok tanulni. Ha elkészítettétek, mindenképpen küldjetek róla képet, nagyon érdekel az alkotásotok. :))

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése